Sokongan dan Peningkatan Versi ABSS

Artikel ini juga tersedia dalam: English Bahasa Indonesia

ABSS menawarkan dua pilihan untuk memastikan penyelesaian anda kekal terkini dan mematuhi peraturan tempatan.


Premium Cover

sokongan abss

Sokongan teknikal

naik taraf versi abss

Peningkatan versi produk

Perlindungan Premium ABSS memastikan anda mempunyai versi produk anda yang terkini, dengan jaminan sokongan teknikal.

Anda akan mempunyai akses ke 2 saluran sokongan:

ABSS

Akses sokongan teknikal ABSS melalui telefon, faks & e-mel pada bila-bila masa antara 9.00 pagi hingga 5.30 petang, Isnin hingga Jumaat, tidak termasuk cuti umum.

Deltatech

Jika anda membeli melalui kami, anda juga mempunyai pilihan untuk mendapatkan sokongan daripada Deltatech melalui telefon dan e-mel 9:00 pagi hingga 6:00 petang, Isnin hingga Jumaat, tidak termasuk cuti umum.

Mengapa membeli daripada Deltatech?


Upgrade Cover

naik taraf versi abss

Perlindungan peningkatan versi ABSS ialah langganan tahunan yang melayakkan anda menerima semua versi baharu yang dikeluarkan semasa tempoh langganan anda.

Upgrade Cover termasuk sokongan teknikal 30 hari.

Jika anda memerlukan perkhidmatan ABSS, seperti membaiki fail data anda, ini akan dikenakan bayaran.


Premium Cover berbanding Upgrade Cover

Perbezaan utama antara 2 pelan adalah bahawa satu termasuk sokongan untuk 1 tahun, manakala yang lain hanya menawarkan tempoh sokongan 30 hari.

Selain itu, pelanggan Pelan Premium Cover juga layak mendapat diskaun untuk latihan, lawatan sokongan di tapak, serta menikmati perkhidmatan berikut secara percuma:

PerkhidmatanPremium CoverBukan Premium Cover
Pembaikan fail dataPercumaDikenakan bayaran
Penyahaktifan fail dataSatu setiap bulanT/A
Penyelesaian masalah fail dataPercumaDikenakan bayaran
Set semula kata laluan AdministratorPercumaDikenakan bayaran
Pembuangan nombor serialPercumaDikenakan bayaran
Naik taraf fail data daripada versi lama kepada versi baharuPercumaDikenakan bayaran

Kenapa naik taraf versi?

Pematuhan

Menaik taraf produk ABSS anda memastikan ia kekal terkini dan, yang lebih penting, mematuhi keperluan undang-undang terkini.

Gaji

Dengan Payroll, boleh ada perubahan dalam cara kita mengira KWSP, SOCSO dan PCB.

Sebagai contoh, 2018, menyaksikan pengenalan Skim Insurans Pekerjaan (SIP).

Accounting

Cukai Jualan dan Cukai Perkhidmatan 2018, yang berkuat kuasa pada September 2018, menggantikan GST.

Kastam telah memperhalusi proses tersebut, dan akibatnya, mungkin ada perubahan pada cara ia dikutip, dilaporkan dan dibayar.

Oleh itu perisian anda perlu dinaik taraf dalam cara pengiraan gaji, atau SST direkodkan dan dilaporkan.

Perubahan dalam teknologi

Sebab lain ialah perubahan kepada teknologi.

Versi lama dibangunkan untuk menggunakan teknologi yang semakin usang dan tidak lagi disokong.

Contohnya ialah Microsoft menghentikan sokongan untuk Windows 7 .

Walaupun anda masih boleh terus menggunakan Windows 7, Microsoft tidak akan menyediakan patch keselamatan untuknya yang menyebabkan komputer anda berisiko lebih besar untuk virus dan perisian hasad.

Versi ABSS/MYOB yang lebih lama mungkin tidak berfungsi dengan baik pada sistem pengendalian yang lebih baharu atau komputer yang mempunyai teknologi terbina yang lebih baharu.

Artikel ini juga tersedia dalam: English Bahasa Indonesia

Sitemap  |  Privacy policy
error: Selection disabled