Selamat datang!

Artikel ini juga tersedia dalam: English

Perniagaan kecil hingga sederhana mendapat manfaat daripada operasi bertali arus dan memperoleh kecekapan dengan ABSS.

Pekerja diberi kuasa dengan mempunyai maklumat masa nyata apabila diperlukan dan boleh menjadi lebih responsif kepada pelanggan.

Berita terkini

Cukai perkhidmatan sebanyak 8% mulai Mac 2024

Kadar cukai perkhidmatan 8%

Dalam belanjawan 2024, telah diumumkan bahawa kadar cukai perkhidmatan akan dinaikkan dari 6% ke 8% mulai 1 Mac 2024.

Baca lebih lanjut

Pelaksanaan e-Invois di Malaysia

pelaksanaan e-Invois Malaysia

e-Invois akan dilaksanakan di Malaysia mulai Ogos 2024 untuk perniagaan dengan perolehan RM100 juta atau lebih.

Ketahui lebih lanjut.

MYOB kini adalah ABSS

abss

Di Asia Selatan, MYOB telah dijenamakan semula sebagai ABSS pada Januari 2018.

Penyelesaiannya adalah sama, tetapi kini terdapat lebih tumpuan kepada cara kami menjalankan perniagaan di Asia.

ABSS serasi dengan Windows 11

Windows 11

ABSS, atau Asian Business Software Solutions, telah menjalankan ujian keserasian pada semua penyelesaian mereka dan telah mengesahkan bahawa versi terkini adalah serasi dengan Windows 11.

Penyelesaian ABSS

Penyelesaian perakaunan

ABSS, sebelum ini dikenali sebagai MYOB, ialah penyelesaian perakaunan dan pengurusan perniagaan sesuai untuk perniagaan kecil dan sederhana di Asia.

Ia membolehkan anda menguruskan perniagaan dengan sedikit atau tiada pengetahuan perakaunan.

Proses perniagaan anda adalah automatik sepenuhnya dan maklumat mengalir ke setiap kawasan dalam perniagaan anda.

Ciri-ciri penyelesaian ABSS Accounting termasuk:

Maklumat masa nyata

Transaksi dikemas kini dalam masa nyata, jadi anda mempunyai maklumat yang anda perlukan bila anda memerlukannya.

Setiap masa!

Bersepadu Sepenuhnya

Apabila anda memasukkan transaksi, ia mengalir ke modul yang berkaitan.

Contohnya, apabila anda membuat invois jualan, Akaun Belum Terima, Inventori dan Lejar Am dikemas kini untuk anda!

Transaksi tunggal

Tidak perlu bergelut dengan istilah dan konsep perakaunan.

Hanya lakukan transaksi perniagaan biasa anda seperti mengeluarkan invois jualan, menerima bayaran daripada pelanggan dan ABSS menguruskan perakaunan untuk anda.

ABSS Accounting

ABSS Accounting

ABSS Accounting merupai penyelesaian pengurusan perniagaan yang lengkap. Ia mengautomasikan dan memudahkan perakaunan, perbankan, jualan, pembelian dan kawalan inventori anda.

Ia adalah fleksibel dan mudah untuk anda menyesuaikan diri dengan proses perniagaan anda.

ABSS Accounting adalah penyelesaian pengguna tunggal, bermaksud hanya seorang sahaja yang boleh mengemas kini transaksi pada satu masa.

ABSS Premier

ABSS Premier

ABSS Premier ialah penyelesaian pengurusan dan perakaunan perniagaan yang mempunyai:

  • perakaunan pelbagai mata wang,
  • pengurusan inventori berbilang lokasi,
  • berbilang tahap harga jualan
  • dan banyak lagi…

ABSS Premier juga mempunyai ciri Pengebilan Masa yang sesuai untuk firma profesional yang menginvois pelanggan berdasarkan masa dan/atau aktiviti.


Perbezaan antara ABSS Accounting dan ABSS Premier

perbezaan antara abss accounting dan abss premier

Seperti yang anda lihat dari atas, terdapat 2 penyelesaian berbeza untuk perakaunan daripada ABSS.

Jika anda tidak pasti mana satu yang paling sesuai untuk keperluan anda, sila tonton video kami bertajuk Perbezaan antara ABSS Accounting dan ABSS Premier .

Ia menyerlahkan semua perbezaan antara 2 penyelesaian tersebut dan akan membantu anda memahami yang mana satu lebih sesuai untuk perniagaan anda.

Artikel ini juga tersedia dalam: English

Sitemap  |  Privacy policy
error: Selection disabled